MY BLuegy



"yea TEPON aku tak Rosak"
CELCOM 
 MAXIS

ha my Bluegy N-gage
Ha diatas tu adalah tepon lama aku si "Bluegy", aku tak pernah pakai pown
korunk nak tau kat mana di terlukut
kat dalam pensel case aku
ler b'couple ngan segala pensel aku
hahaha
adakah kerana si "Whitesnowing" aku ni

ha ni si Whitesnowing aku
Dah lama aku tak pakai si Bluegy aku
Sebelum aku gunanya tadi, adalah masalah ternikal 

ALKISAHNYA . . .

tadi aku kasi penuh baterinya,
pas tu aku buka, ada kuar light kat skrin, pas tu minta kod
ha dalam masa aku tekan2 kot tu, aku tak ingat la pulak
makin banyak aku tekan makin salah lha pulak..
OMG !! aku tak ingat paswod, ya ampun mmg aku ni pelupa yang amt teruk
kalau da kawin nanti anak bini ditinggalkan (hihihi aku gurau jer. . .) 

lama aku tekan2, tekan punya tekan no demi no (kuar lha kod error)
akhirnya keluar perkataan NOKIA
yes aku tahu paswodnya . . hahah. . rupanya tepon aku tak rosak. . 
aku gunalah tadi. . 

pikir2 ku memang dah agakkan
ha aku akn beli no baru aku nak beli no Maxis lagi
haritu no dengan teppon aku sekali yang hilang (Laban kelalu ka gegitik)
hahhahahaahhahaahha

Kenapa aku nak beli no MAXIS
sebab aku nak pakai "HOT TIKET" lagi
kenapa aku nak pakai hot tiket

Hot tiket ! ! Hot tiket ! !
aku nak promote nih. . 
beli Hot tiket RM15 ni umpama anda pakai RM73
adeh. . aku nak ceritakan tepon aku ataupun aku nak jadi promoter hahaha
teringat pulak aku tyme aku jadi promoter MAXIS kat kapit dulu setelah aku tamat tingkatan 6
hahha

berbalik kepada tepon aku..tQ sebab ko tak rosak
sekarang ko akn berkhimat untuk aku balik. . hiikhiihihihihihih

SELAMAT BERKHIDMAT
BERHATI DI JALAN RAYA











No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .