SENYUM . .





YahOoOOoo i Like .. 


Adakah orang gembira seperti kambing or si keldai dia tas nih??
senyum macam ni kha??
tak mungkin kan hahhaha
habis tu macam mana????
Korunk tau ka??


Seperti si anjing???


seperti si Ziraffah???


Seperti si penguin???

hahaha.. semua tidakkan.. semua kegembiraan yang terbit dalam 
diri seseorang ternyata amat berbeza.
kalau saya?
Korunk nak tau pa??
kalau saya, saya akan gembira kalau saya gembira haha
hah merepek lha ko tYno itu tak da kaitannya.. 
hahhahahah menyimpang lha pulak

tak nak banyak meyimmpang biarkan ea tersimpang disini sahaja
hahahaha
korunk sendiri tahu jawapannya
aku saja i nak bikin crita 
yang pelik dah tergantung ni
ha aku pembunuh (apa kaitan)
hahaha
lebih baik aku stop..
kalau tak banyak lagi aku merepek nanti . .








1 comment:

AQtYno_88 said...

korunk rasa macam mana ek????? aku nak tau jugak??
tolong bagia ku ilham dan komen kat sinih yah. . . .

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .