::Si Gadis Kasut Tumit Tinggi::


Tak perlu kata apa-apa senyum . . 

Tentu awak semua tertanya-tanyakan???
 siapalah yang saya katakan 
berkaitan dengan tajuk besar diatas tu,
 awak suma nak tahu siapakah orangnya itu . .
Jeng Jeng Jeng . . . 
Kiraan 1 2 3 . .


Ha. . . inilah dia "Si gadis Kasut Tumit Tinggi"
Si gadis pakai baju merah menyala ni,
"FLORA" namanya . . 


Dia adalah kawan baikku, hihi
track kami kalau kami selalu jumpa ker, mesej ker, kol ker
awak suma nak tahu apa dia????
ha.. inilah yang kami selalu kata " Dini dik KANJI"
hahaha.. kalau orang baru join geng kami ni tentu dia rasa pelik.
tapi hakikatnya itulah yang kami selalu gunakan bersama2 kawan rapat yang lain
nak tahu siapa lagi dua orang tersebut. . 
mereka adalah MARY a.k.a LUAW
&
LUKE a.k.a KANYAN
I love n miss u all . . .


Ha. . inilah mereka berdua, mereka yang aku katakan tu,
MARY & LUKE
Berbalik kepada kisah si gadis kasut tumit tinggi, 
aku nak ceritaka ketika aku temankannya membeli kasut, 
Mak oii punyalah banyak pilihan kasut, aku yang terbawa2 utk memilih tuk nya juga
dalam masa memilih tu ya ampun punyalah lama, ala kawan2ku ketiga2 orang ini
golongan yg "VISUAL" katakan, jangan mare ye. . 
maklumlah aku yang kines ni yg salu mengegarkan suasana dengan ketawa, suara dan sebagainya
yang lain tu tapaukan saja tak perlu cerita..hahaha

Anda semua nak tahu apa yang berlaku
dalam terlalu asyik memilih kasut
sanggup dia tinggalkan selipar antiknya di tempat lain
dan dia mencuba kasut tanpa membawa seliparnya. . haha
teruja lah itu. .hah ambik selipar ini balik . .

Selipar antik si "FLORA", merahkan . . . . 

Jangan nak "bagaikan kacang lupakan Kulit" haha, apa kaitan????
ni lagi "jangan habis madu sepah dibuang"
adeh kenapa aku merepek ni, 
"AMBOI MELEBIH NAMPAK" dah hampir nak dapat yang baru
yang antik dilupakan sudah. . Flora, Flora. .
agak lama juga dia memilih kasut, 
TETAPI . . 
semua kasut yang dia pilih aku tepis 
Maklumlah citarasa aku tinggi, tu lah aku tak nak bergaya,takut lari budget
lebih baik aku simple jak. hahhaha
aku kata tak cantik errrrr. ..

Inilah kasut yang dia pilih aku tepis
tak cantik bukan err......
haha, jangan mare a. . 

Sebenarnya aku dah berkenan dengan satu kasut yang simple dan sesuai dengannya
aku suruh dia cuba dulu, 
dia kata, "tidak terlalu panjangkah"
aku balas balik pantun yang dilontarkannya, "tidaklah, ok apa"
memang ok pun, sangat sesuai dengan kakinya. .

Sebenarnya dia ni sukar tuk menerima pilihan orang lain tuk dia
tapi saya berjaya meyakinnya hingga menyebabkannya
mengambil pilihan aku dan membayarnya  .
jom kita balik . . hahhaha.. 

TERIMA KASIH, kerana menerima pandangan saya.  . I LIKE. . yahooo

Pasal gambar kasut baru aku tak letak disini
sebab itu citarasa aku . haha
besa lah citarasa agung katakan.
setakat ini sajalah kisah Si "Gadis kasut Tumit tinggi"
cantik kasut tu kan Flora . .


PANTUN 2 kerat

senyum2 si anak dare,
haha senyum le jangan mare,


Catatan 12/8/2011
0354pm

No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .