EDIT punya pasal . .



Ha ni ha kalau kita terlalu banyak edit kan. .hihihiih. .  
Sampaikan tajuk hari ni pown tak dapat ditulis lagi 
adeh tulung aku...


 Tajuk post tak dapat ditulis lagi. ..Cedey. .
adeh tulung aku ... macam mana  aku nak cari setting ni.
tak pa lha aku cari nanti lha
aku nak dicover lagi . 

Semua ni pasal nak mencantikkan blog kan
Ha ambik ko Tyno, orang nak cantik ko nak juga
hahaha..

Seakrang tengok apa yang ko dah buat
tak pa tYno kan, yang penting belog ko skunz bling2 hahaha
kalah belog pompuan
ada aku kesah, yang penting aku puas....
Menguji kesabaran aku juga ni, kalau aku tak sabar tentu tak cantik kan
tak Bling2 lha belog aku

apamacam??? 
berbezakan dari yang lama
i likkkkkkeeeeeee 100000x
tak sia2 aku buat ni..

dengan tengok belog aku sendiri ni, muka aku manyak sunyum. .hihihiihihihih
ko orang rasa macam mana???
suka ke tak. .
kalau tak suka suda...
Bubaii....

No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .