::PUISI:: BawaLah CiNtaku

Detik waktu, isyaratkan seruan panggilan namamu
Mengalir merdu, mengiringi setiap detak dentuman jantungku
Adakah kau tahu?? 
Aku amat merinduimu dalam setiap hembusan nafasku
Dan sejuta harapan, agar dirimu juga mengalami apa yang aku alami disepanjang hariku.

Untaian kasih ini terlalu panjang jikalau aku ungkapkan,
buaian cintaku ini amat terlalu rumit jika ku utarakan
Bersamamu sayang, segalanya tercipta. . 
Bersamamu sayang, kasih ini selalu kesampaian

Raihlah rinduku dalam genggaman tanganmu
Bawalah cinta  yang mungkin menjadi hal baru dalam hidupmu
Buang egois itu, Buah jauh-jauh cemburumu
Karena aku merindukanmu selalu di segenap ruang hatiku


Entah bagaimana aku harus lalui ini semua
Satu yang tak aku lepaskan,  cinta aku dalam hati
kepakkanlah sayapmu terbang, carilah apa yang kau mahu,
Kurela lepaskan hanya biarkanmu temukan jawapannya
Saat mata hatimu terbuka dan menyadari
dihati inilah cinta yang kau butuhkan

Aku tetap disini. . 
Walau panas menyengatku dan berganti gelap menaungimu
Cinta ini bersamamu.  . walah raga telah terpisah. .


“Bawalah pergi cintaku pada ke mana pun kau mau jadikan temanmu, temanmu paling kau cinta..  Di sini ku pun begitu terus cintaimu di hidupku.. Di dalam hatiku.. Sampai waktu yang pertemukan kita nanti…” 


No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .