Ya SudahLah . .


Wow i Like . . 

Disini saya tertarik dengan lirik lagu nih,
Maklumlah orang macam aku ni 
Menghayati daripada mendengari lagu
Kalau aku dengar setiap lagu, aku akan telitikan liriknya
Kalau aku minat lagu aku akan tengok lirik lagunya.  .
ha nak tahu kenapa aku sukka lirik lagu ni. . 
disini aku nak garapkan lha tuk tuk tatapan aku dihari muka. .hiihihihiih..

Ya sudahlah 
by BONDAN

Ketika mimpimu yang begitu indah
Tak pernah terwujud ya sudahlah
Saat kau berlari mengejar anganmu
dan tak pernah sampai ya sudahlah

Apa pun yang terjadi
ku kan slalu ada untukmu
janganlah kau bersedih
cause everything gonna be OK. .

Satu dari sekian kemungkinan
kau jatuh tanpa harapan
saat itu raga ku persembahkan
bersama jiwa, cita-cita dan harapan

Kita sambung satu persatu
tapi tenanglah mata hati kita kan lihat
menuntun ke arah mata angin bahagia
kau dan aku tahu jalan selalu ada

juga ku tahu lagi problema kan terus menerjang
bagai deras ombak yang menabrak karang
namun ku tahu ku tahu kau mampu tetap tenang
hadapi bersamaku hingga akhir datang


Saat kau berharap keramahan cinta
tak pernah kau dapat ya sudahlah
dengar aku menyanyi lallalalal layeyeyeyayaya
dedum dedudedadedadidam semua ini belumm berakhir

Apa pun yang terjadi
ku kan slalu ada untukmu
janganlah kau bersedih
cause everything gonna be OK. .

satukan langkah, langkah yang beriring
genggam hati dan rakul emosi
gengamlah hatiku satukan langkah kita
sama rasa tanpa pamrih
ini cinta across the sea
peluklah diriku terbang bersamamu
melayang jauh. . wo..wo..wo  yeahh.. (come fly with me baby)

Ini aku dari ujung rambut menyusuri
sosok ini yang menerima kelemahan hati
yea . aku cinta kau . ini cinta kita
cukup satu waktu yes untuk satu cinta

satu cinta akan tuntun jalanku
rapat jiwamu yo  tenang disisi ku
rebahkan rasamu untuk yang ditunggu
bahgia hingga hujung waktu


Apa pun yang terjadi
ku kan slalu ada untukmu
janganlah kau bersedih
cause everything gonna be OK. .










No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .