::CaMat Ari Jadi::


Sebenarnya aku nak garapkan ucapkan 
HaPpy Bufday kepada kawanku ya CUMIL g2 . . . hihihi
Meka lahir pada hari yang sama tapi tahun yang berbeza
iaitu TANGGAL 18 OSOS itulah tarikh Kebahgian mereka
Dengan mengingati tarikh lahir ini
SELAMA itulah keberkatan "RAHMAT" diberikan olehNya. . .

Ha . . ni lah mereka yang CUMUIL tu,
Baru jer semalam MEKA lahir . Hahahahaha .  . (jangan mare)
Entah2 hari ni dah pandai berkata2 dan berjalan (pandainya versi Mr.Najib)
hehehehehe . . 

FLORA a.k.a Gadis kasut tumit tinggi
Si ERNY a.k.a Ratu air mata
Kan saya dah kata CUMIL meka kan
aku kalau lha dekat teringin aku nak tengok korang tiup lilin 
sambil membuat hajat . . 
aku nak korang tiup lilin jugak
aku nak tengok . . 
Pasal kek jangan risau, ni lah kek nya
aku tempah khas tuk u all
hehehehe
1 2 3 tiup . . .. sampai lilin padam ya . . 

ha ni kek korang

Ler kenapa lilinnya belum padam adeh . .. 
Tak pa, kalau tahun ni tak dapat korang tiup dan padamkan
bermakna kita tak dapatlha makan kek ni nanti
Tapi tak pa lah, tapaukan tuk tahun depan..hihihihihih
18 0gos tahun depan kita topup balik kek ni yer..
hihihihi. . . .



Apa yang lupa yek???
ha . .saya rasalah ARADIAH . .
yang tu korang tuntut bila masuk kem nanti ya  .. 
kalau aku tak ingat korang tolong ingatkan. . 
maklumlah kawan korang ni pelupa katakan. . .
hahaha..

P/S
Kepada Flora dan Erny
"Camat ari Jadi" sekali lagi
diharapkann agar tahun ni dapat mengubah segala 
impian anda berdua menjadi realiti
macam AF 
"menuju puncak gemilang cahaya"
"mengukir cita seindah rasa"

Tiada lagi tangisan
Kuatkan semangat. .
Beranikan diri . .
peduli apa orang lain kata
kerana mereka tidak tahu apa2 (SmackDown jer)
dan senyum . .
kerana senyuman anda begitu menawan

akhir kata berakhir dengan pantun:
Hari2 post comment kat WALL,
I love u ALL.

Bewarna-warni cantiknya baldi,
Camat Ari Jadi . . .

No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .