Miss U ain



Waktu aku kemas barang tadi aku baca ni balik

Ni yang ain bagi sewaktu dia nak
pergi menjejak kerjaya barunya. . . . . 
Korunk nak tahu isi yang ada didalamnya . .
Mai kita selongkar sekali lagi isinya. . touching nih . .



Tino,

Salam Sejahtera, Salam 1Malaysia, dan Salam Kerinduan

Pertama sekali ingin mengucapkan jutaan terima kasih  kerana telah banhyak memberi tunjuk ajardan sokongan sepanjang kita bersama. Segala kenangan kita bersama akan disimpan menjadi kenangan yang indah. Saya meminta maaf atas segala salah silap sama ada sengaja ataupun tidak sengaja.

Saya akan merindui saat kita bersama dalam mengharungi suka dan duka. Semoga persahabatan kita tidak akan terhenti setakat ini sahaja.

Dalam senyum ada maksud tersirat, dalam ketawa tersimpan segala kesedihan, dalam hati tersimpan seribu rahsia, dalam persahabatan tersimpan seribu kenangan. PERSAHABATAN dalam kehidupan adalah seperti gula2 cantik dan manis, tetapi selepas habis dimakan akan tinggal kenangan dan terus menjadi ingatan.Saya akan merindui saat kita bersama dalam mengharungi suka dan duka. Semoga persahabatan kita tidak akan terhenti setakat ini sahaja.

ha itulah yang si "Ain" garapkan, dia bagia ku surat ni tyme habis kelas KN kalau tak silap saya
sehari sebelum dia pergi ke tempat barunya dan aku menunggu 2 hari tuk kursus
touching gak aku, sebab ain seoranng pendengar yang baik, aku selalu meluahkan apa yang tersirat dalam hatiku kepadanya. . . 
banyak gak nasihat yang dia bagi. . huhuhuhuhuh

Ni lah aku ngan ain
gambar ni diambik semasa kusus PPSB

tak pa kan ain kita tetap kawan tak kira dimana kita berada.. 
FB kan ada.  .lagipun kita sekarang pown selalu gak berhubung..
apa2 pown Gud luck ain. . . 

ingat2 itu remember,
jangan lupa itu dont 4get,
saya sayang kamu wahai kawanku
hanya engkau only u.  .












No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .