haha..i like. .




Pelik Tapi Benar


ha aku ada species peliharaan baru
Kalau korunk tengok ni tentu korunk rasa aku ni pelik. . 
Korunk tentu rasa geli kan..hahahah
tapi aku tak pown geli..
inilah yang dinamakan kelainan. .
Korunk ada kha??? tak da kan..hahaha
aku ada ney. . . 
Korunk nak tau apa species yang aku pelihara tu. . . 
ha ni dia. .

ha i lha dia...macam mane....
i like..kalau korunk nak aku leh kasi...
 berkaitan denggan species ni, kiut nyer..hihihhhhh
rasa nak makan jak pown....gemar gak bermain ngan nih. . .

wow. . 
jangan tiru aksi ni..
kalau anda rasa geli. . kalau yang ni pun jangan.. 
tapi aku suka..hahha
aku tak geli. . 
korunk nak tenggok kha...hhihihiihiihiihihi

pejam dan buka mata. .chak .. 

ha macam ulat yang kat bangkai manusia 
yang dah leput tu kan..
hahahahah

korunk nak ker.. . 
kalau nak aku kasi...hihihhi
walapun ea pelik tapi senang tuk dijaga. .

ni lha untuk peminat species yang pelik dan menarik. .
kalo bole tiru macam sayer. .

k lha setakat ni jer aku berceloteh..kot2 tergeli geliman gak korunk tenggok ni nanti. .
buBai . . .. 













No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .