Lain macam. .



Malam ni lain macam. . 

Berbalik  kenapa malam ni rasa lain macam jer..ko orang nak tahu kenapa
malam ni kawan aku kata benda yang sama ketika chat dengan kau kat Fb malam ni
ha, pelik sesuatu yang luar biasa.
nak tau siapa yang pikirkan benda yang sama tu
sapa lalgi kalau tak Si Flora & Si Ain

Malam ni kami pikir nak jalankan satu bisnes 
Ala menggunakan kemudahan teknologi kita yang sekarang ni
memandangkan kedudukan gaji tidak mencukupi.
Maklumlah semua benda yang ada dimuka bumi ini perlukan duit
tak da duti semua yang kita ingin lakukan memang takkan berjalan dengan lancar
betul kan..hihihihihih

Mengenai matlamat kami ni tadi,
harap berjalan dengan lancar..korunk doakan ya..hihihihih
pasal bisnes yang kami nak buat tu. kita tunggu. 
nanti kalau hasilnya menjadi aku inform kat korunk suma k....

k lha malam pun dah semakin larut..bukan saja larut tapi dah pagi..
aku nak tido dha..
lagipun aku tak sedap badan ni...hhuhuhuhhhuh
k alll Gud murning..

1 comment:

AQtYno_88 said...

ko orang tak tengok ker

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .