PinKy dan Amoy

Walaweh. . nanti aku balik kem aku kan rindu semua pusak aku. Dimana pusak aku ni la yang selalu menjadi teman aku dikala aku kemurungan, keseorangan, kesedihan dan kesunyian. Maklumlah aku sorang jak kat umah selama ni, semua orang busy, pusak aku jak yang tak busy, meka tu busy main kejar-kejar jer.hahhahah.. So AmOy dan  piNky ni lah yang menjadi kawan-kawan aku. Aku sayang my Pets, seperti yang aku katakan tadi nama nya amoY dan PiNky. 
ALKISAHNYA,  pusak aku ni dengarlah kata katakan, meka ni tak kluar rumah  samada makan ker, tidur ker main ker dalam rumah jer. Waktu aku ke dapur meka ikut sama, Waktu aku mandi meka tunggu kat luar pintu toilet, aku kemas bilik meka sibuk juga kacau aku, aku online mak oii nak tekan keypad juga pusak aku dua ekor ni. ni yang satu lagi aku pasang lagu meka tomoi gelombang bunyi, coOling pad aku pown meka jolok, lucu nyer kalau dipikirkan. Mungkin diorang cemburu kot sebab aku tak layan meka. Pandai jelous gak meka yek..ish..ish..memang tak masuk akal betoi la wei, pelik tapi benar, bukan cerita, bukan latahan, bukan cobaan, ini betul-betul. haha. Ni la pusak kesayangan aku, meka setia dengan tuannya. hihihihihihh. susa nak cari yang setia macamni. Meka pun ada perasaan kan, so sayangilah haiwan pelihara anda, walaupun mereka tak berkata-kata tapi sinar matanya melahirkan apa yang terbuku di dalam lubuk hati meka.

No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .