Oww Duty nih, TuNggu Makan

lha..punyalah panjang masa hari ni. Ahad yang sangat panjang, umpama penantian di penghujung dunia. Oww, mana budak2nya ni, sibuk cop no baju kali, maklumlah sistem baru takut hilang baju..hahhah..

Semalam baru dah mula cop kasut dah hilang lha, penin lepala aku pikirkan tu. Dah lha aku mereka tanya aku, mana aku tahu. Kalau dah tak dapat diselamatkan. . . so macam mana kan, cakap banyak pown tak da gunanya. . .hahhahahahahahah.. Buat tumbuh tauge dalam jantung jak hahahah...

Sekarang hampir pukul 0530 petang, ni lha tunggu apa yang akan selepas ni, beratur makan lha budak..haahahahha.. Atui kesian mereka kan, basah kuyup lha jadinya.. 

Dah lha team yang Duty aku ni sumanya sama palak, kami ialah GBS hahaha.. kapten Cegu S, AQ pun, yaya, kak. Ros, kak Loha, Mary, tapi Diana yang tak da...ahgaahhaha.. peduli dia mampus dialah..hahahha..jaik nya aku... Perlu beli insurans nih...supaya terjamin setiap apa yang diperkatakan aku.

K lha tu sajew yer.. aku nak keja jap. Kalau aku dah da masa baru aku update balik yer....huhuhuhuhuhu


Catatan 22 Mei 2011
0530 Petang, Hujan nak turun..

No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .