::Ku MeNunggU::

Saban hari aku menunggu, tiap detik ku menunggu, belom gak tepon aku memekak. Aku menunggu panggilan dari pihak kem, untuk turun berkhidmat. kenapa agaknya eh, mungkkin senarai nama lambat keluar kot tu la masalah nya. Semalam kawan aku ada call, kenapalah tepon aku tak da deringan iaitu panggilan keramat dari kem. haahhaha. Aku simple jak jawab, kataku, belom lagi kot, mungkin surat lantikan belom sampai. Tu lah meka belom kol. tapi agak lama kan, aku ni sapa lha yang ambi dan hantar aku nanti kalau last minutes. Ni lah yang menyebabkan aku menunggu dan penungguan inni dalan penuh seksa. .. hahhahaha. Macam menunggu cinta lha pulak. Tak per, aku tabah dalam menunggu nih, mungkin besok or lusa kali..hihihihihihi....tunggu jak lha



Catatan 10 Mei 2011
02:10 pm

No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .