1st day Gawai on 31st june. . .

Malam ni orang akan minum air pengayu, tu lah perkara yang akan dibuat paada setiap menjelang hari gawai. Dah adat pabila tibanya musim gawai katakan. Em malam ni makan sedap, dah lama tak makan malam sesedap malam nih,  maklum lah dah kuar dari gua, apalah yang sedap ketika berada di dalam gua . .Makanan entah apa2 dalam gua tu, langsung tak sedap, atui. . . ,

Malam ni bahgianya makan, ya ku tuan best nya.. . .kalau hari2 makan begini kan best, GUMIL jadinya. hope hari gawwai ni dapat memberi ketenangan dan semangat baru agar matlamat dan komitmen aku tercapai dan segala hasrat aku aku tercapai juga.

besok semakin rancak aku rasa, jangankan malam ni dah begema bunyi mercun berdisco di dalam gegendang telinga. MAk oii terkial2 telinga aku. ..

Malam ni menunggu saat kul 12 jer......hahahahahahahah


catatan Selasa
0849 malam, 31 June 2011

No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .