::JP Im ComiNg::

oooOOOoooopsss. .  BermuLalah kisah "Cerita Kedai Kopi", J.P im coOOOooming On 13rd ni, Tak lama lagi Nih. 

Uu tak Sabo asanya aku nak jumpa ngan kakak2 & abg2 ku kat sana, aku nak jumpa ngan team "My Vii" mantap siok. Bermulalah alkisah aku nanti bersama dengan perlatih dan suasana yang baru. Aku harap kali ni aku nak membuktikan yang terbaik untuk kerjaya aku. Aku nak buktikan bahawa keserbabolehan aku ni terselah tuk kumpulan ni juga. . hihihihih.. Disini aku juga berharap, agar semangat baru dalam team aku ni terus bercambah, aku nak semangat ni terus menyatupadukan kerjasama kami seperti sediakala... uuu aku tak sabar nak jumpa korang suma. Aku nak buli ain, aku nak jumpa Flora, Mary, Luke & C. S..... Kita kayo2 sama2, hahah.. Jangan sesat lah pulak ya, No keta pasti ingat, jangan tak ingat hahahahh.. lucu nyer.

Catatan 11 Mei 2o11, 08:19 pm

No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .