haRi2 oN9 & my GreenY LaptoP???

Adeh laptop aku macam nak rosak nih, lap lip lap lip. Apa macam ni bagaimana aku nak ubat dia nih, kalau hantar pergi HOSPITAL aku tak da pulus lha pulak waktu nih. Kalau aku tak ubat makin melarat gak nya nanti. Aku sayang sangat ngan dia nih, dah lama dia berkhidmat dalam naungan aku. Aku beli ni pown hasil gaji aku 3 bulan semasa aku jadi Guru Sandaran kat SMK BUKIT ASSEK dulu. huhuhuhu. Sayang sesangat aku nih, hasil titik peluh aku, kalau nak beli kekasih haati yang baru tu memang payah. Uang menguasainya, lagipun kita kan nya tak beli benda lain pown. . So kalau aku dah gaji nanati aku nak hantarnya kat HOSPITAL jak lha. . kecian aku ngan nya. . . .dialah yang membantu dalam menyiapkan kerja aku selamani..

No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .