hari ini Perang heBat . .

owww.. mantap hari ni, luahan demi luahan yang keluar dari kotak hati. .Panas nyah, berangat telinga kalau bagi sesiapa yang mendengar setiap perkataan yang dilontarkan oleh setiap mulut malaikat yang memendam rasa. .hahahhahahahaha. Lama dah kengkawan tapau hasrat tu.

hahah.. Lucu gak sewaktu tengok mula seseorang kedak tenuk, biar mampuslah. So dia pikir dengan mahkota tanah sebidang dia tu dia dapat mempengaruhi orang. Sori la kawan, jangan nak perasan bagus. Kenapa manusia yang bermasalah ini tak mahu berpijak di bumi yang nyata. Bukalah mata, taubatlah lah, berubahlah dan jangan nak jatuuhkan orang saje yer. Cuba anda semua pikir, kita ni dalam masyarakat, janganlah jual ikan, tak laku ikan tu oii mahupun dipolah budu pown haiwan tak nak makan..huhuhuh.

ni majikan, kenapalah nak ugut mengugut, jangan gunakan kuasa yang salah, jangan nak gunakan kuasa untuk mempengaruhi orang, please lha????. orang lain juga pown da perasaan, ada hati. Macam mana lha orang nak hormat si dia ni, kalau dia sendiri tak hormat diri sendiri. Mampus dia lha.. kesah ko ada.

Tuk sekarang kita tunggu dan lihat apa yang akan terjadi. . . seee ya???....

Catatan 28 Mei 2011,
0610 pm

No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .