laptop aku!!!




PROBLEM ! ! ! !

huhuhuhu...cedey aku
laptop aku rosak tu, kenapa??

LAPTOP, LAPTOP, LAPTOP

laptop aku dah rosak,
tak dapat buka suda, macam mana ni???
aku dah lama pakai tu,
dah ler tu hasil dari titik peluh aku...
dah hampir 5 abad  tahun aku pakainya
cedey nye aku. . .. . . . 
uuuuuu cedey. . .

kenapa rosak???

ler terkena tsunami.  .air anak buah aku tumpah katnya
aku tak tau sebab aku kuar beli barang. . 
sekali aku balik??
"Tino, laptop ko kena tumpah aik.. . ."
Basah satu bandar sibu jaya,
mulut tidak terkata,
tapi hati aku terkilan. . .
huhuhuhuhuh...

oooo tolong bantu aku,
selamatkan laptopku....huuhuhu

aku nak beli baru, tapi mustahil tu... 
duit tak da......atui. . . .. ..
mampus ler aku!!!!!!!!!!!!

k lha aku cedey ni....
tak payah korang gelak
maklumlah si yang surf internet 24 HOUR ambik kaw..  ..

BUBAI ! ! ! . . . 










No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .