Dup dap!! "BISUL TELINGA" dibuatnya




Atui pagi ni aku yang stress sebab aku masi lagi nak tido..
 kalau dah masuk keja nanti mana da masa tuk tido kan

Dup tap! dup tap!
pintu dan pagar rumah digoncangkan
Pekikkan suara si pemanggil mak oiii
Bole bisul telinga dibuatnya. . . 
atui. .

aku malas nak angkat so anak buah pompuan aku yang jadi heroin buka pintu
hahaha
sekali dibukanya pintu, rupanya datuk yang menoreh getah kami kat kampung
tu datang rumah awal pagi tuh . .
dengan suaranya bak suara si GIANT
besarnya kalah aku. .huhuhuhu
nak tau pa yang dia hantar??
ha ni lha dia..

Durian ni oiii...
OooOoo Durian paduhalnya. . .
durian ada pown tak taw (ambik kaw)
maklumlah dah lama tak balik ni sejak my BoobOm rosak
ler belom hantar p HOSPITAL lagi,
budget tak cukup ler. .

tak pa kan dalam keadaan yang stress pagi tadi berubah menjadi sedap
hahahha
lebih baik daripada yang tak da kan...hahhhahah

k lha SODAPNYA sampai kat sini jer yer.... BUBAI
hahahhaha..
BISUL TELINGA









No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .