Segalanya bermula disini. . PK1 & PKRS 1 k3 siri 8/ 2011




Semalam karang citer tentang kelas KN kan...Skunz nak gak kisah disebalik pintu kelas PK1 hihihihihihi..
untuk kumpulan 3 ni, ler msuk kelas besar. . . Dalam kelas besar ni, mak oiii menguji kemantapan vokal aku yanbg merdu ni.Kalah gak gabungna 3 suara si Ning, Shila dan Jacklyn. .hahhaah.. yang penting suara aku mantapkan.. la bak kata si Azri dalam AF tu. . . MANTAP!!!!!!!

Dalam kelas PK ni kite digabungkan dengan Mary , Kak Ros Dan S. Jibeng Si Marin. .. ooOOoppppss terlebih Suda. . . .hahahahahaha. Dalam kelas Pk ni, anak yang kite orang jaga, berapa orang yek. . .. aaaaa aku tak ingat...OMG!!!!!!!!!!!!

ha ni ler saya dengan si MARY
tiada dalam gambar Kak Ros & Marin
wawawawaawaw.... dala k3 ni nak tauk tugas aku ape selain dari mengajar.  . Korunk nak tau, aku jadi TYME KEEPER.5 minute to door places, 2 minute to door places, 10, 9, 8,7, 6, 5, 4, 3, 2,1. . .music...
maka terlaunglah perkataan  "PINTU SUDAH DIBUKA, SILA MASUK DAN DUDUK"

Suasana dalam kelas ni, agak mencabar. . . .tapi melihat perubahan memang best.... dalam kelas ni jugalah saya mempunyai sifu untuk tenang dan rilex, nak tau sapa orang tu. ..dia lha MARY. .
Dari Modul 1, 2, budaya kerja sampai ke PKRS dalam kelas PK1 ni.  .nak dikatakan dah masak dengan peranggai anak2 ini. . . 

Peranggai ni banyak. . .ada si Ketam MEXICO, ada si anak Dugong, Ahli si BIna badan, ada si 3 dara pinggitan. . ada mat kacau, mat rempit, mat katil, si pengampu.... OOooopss terlebih suda..hahahaha...

selain itu, terpekik terlolong tu tidak terkata nikmatnya..hasilnya kita akan lihat mungkin setahun, 2 tahun, 3 tahun dan mungkin dalam masa yang singkat ni. . . .

lelah nak bercerita. .nak tengok potret dalam kalangan anak2 PK1 ni. . .mai kita saksikan. . .
ha ni mereka sibuk nak sediakan tapak pameran. . ...8 kumpulan ni.  .Nama kumpulan ni saya lupa2 ingat..maklum ler dah tua....FULL gak memory nih. . 



















Ha ni ler suasana mereka yang busy dalam menyiapkan tugasan tuk pameran. . . dalam kelas ni, semua dikongsi bersama.. ketawa, tanggis, senyum, sabar, dan marahn pown sama2..mana tak tak denga kate..sekarang dah bis, tentu korunk rindu kami yang mekar gah disini kan.....emmmm...berbalik kepada pameran..nak tengok tak hasil yang mereka buat ni..belom ler siap sepenuhnya. . .tapi kite nak kongsi juga. . .
ni jer.. .mana hiasan lain .. . 
ni team lelaki suma...sorang jer pompuan..macam mane...
ni pulak...simple nyer...
ni pown...simple....
ni pown same. . .
















Ape yang korunk nampak ni belom siap lagi..meka nak buat lagi ni pada besok hari. . ..Menjelang hari tu pulak. . cantik, mantap.....wow...tak percaya gak...

Emmm.. sebulan dalam kelas yang sama tak tersa dah sampai ke penghujung kelas PK iaitu kelas PKRS. .dalam kelas Cb ni memang banyak perkara yang tak dapat dilupakan.. Maklum ler kita ni manusia biasa. .kitak tak mampu tuk senangkan hati orang..tapi yang terbaik ialah setiap apa yang kita lakukan aku meninggalkan kesan yang abadi. . . ..

ni lha yang dapat saya sajikan tuk hati yang terakhir kelas. .. MIss u all. . .uhuhuhuhuuhuh..
































Setiap apa yang berlaku akan menjadi kenangan sampai bila2, yang indah hanyalah semalam, satu impian akan terbina .. semoga matlamat akan tercapai. . . banyak yang telah kita pelajarikan. Awak suma mengajar kite tentang kehidupan. . huhuhuhuhuhuhuhuhu..erti kesabaran, menghargai. . menghormati, saling percaya dan sebagainya . . .





































Terima kasih atas kerjasama anda semua.. Terima Kasih kepada BUDDY2 ku. . . .kamu semua adalah supporter yang terbaik. . . .. huhuhuhuhuh.

sebelum mengakhiri. . .terimalah sajak kite ni..memandangkan kite ni bab sajak2 memang kelas. . . 
hayati dan fahami apa yang tersirat. . 

PERSAHABATAN

Pada akhirnya kenangan dan cerita kita
Akan ditulis pada lembar terakhir
Seperti kabut hitam yang menutupi langit cerah
Bergeser, digantikan dengan sambutan awan putih

Masihkah kau ingat seperti apa kita dulu..
Merintih kesakitan karena di cemoohkan..
Lalu dibiarkan berjalan sendiri ditengah kebodohan..
dan berlaga diatas medan perang yang penuh kekacauan..

Kurindukan saat itu.. Saat kita duduk bersama
dan bercerita di satu barisan bangku panjang
Bercengkrama dan saling memperhatikan..
Sayang.. kisah itu terjadi terlalu cepat..
dan Sayang..cerita itu ditulis terlalu pendek..

Kau bagai petikan tali gitar merdu yang menidurkanku
Kala aku ingin memejamkan mata..
Kau adalah cahaya lilin kecil yang menerangiku
Ditengah kegelapan malam yang mencekam..
Masihkah kau mengingatku??

Kini kita sudah tidak lagi dihujani oleh rintik air dari langit
Sudah tidak lagi saling menghantukkan kepala diatas tanah
dan kehilangan bau wangi dari aroma tubuh saat bangun tidur
Membiarkan dirimu lenyap tanpa menolehkan wajah ke arah ku..

“..Hati ini tertawa dan menangis
Merasa kehilangan setelah terkenang
Kau sahabat yang hanya lewat ucapan bibir saja
Tanpa mengingat 












1 comment:

AQtYno_88 said...

:-* sila tinggal pesanan anda disini. . .cliks like kalau korungk suka. . .

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .