CARTOON "Me Like It"


Emmm. . . Sapa Kat sinih suka akan cerita kartun???
Cepat-cepat angkat tangan . . 

Kite kat sini adae dua pilihan cerita katun
cerita ni yang paling kite suka ler. . 
korunk nak tauk cerita ape yang kite suka. . . 
Tentu ler kartun Si "HAGEMARU & DETEKTIF CONAN"

Kenapa kite minat kekartun nih yek???
Mesti da sebab kenapa kite minat sesanggat kartun tuh

Dikesempatan ini. . . CHEWAH. . .
Macam artis terima "ARWARD" ler pulak. . .hahahaahah
eh. .tak nak melalut lagi .
ape kata kalau kite cerita pasal Si HAGEMARU.. . 

Camne. .. comel kan Si Hagemaru ni. .. 
Bagi kite kan, kite tengok pengajaran dalam setiap cerita tu
Kalau ade bagi pengajaran baru kite minat . 
"MENGHAYATI BARU MEMAHAMI KATAKAN" 
berbalik kepada Si HAGEMARU nih, memang kite selalu tengok kan
ler dalam cerita tu peranggai meka kuarga memang pelik kan..hahhaahh
Pelik dengan KEDEKUT tapi sebenarnya BERJIMAT CERMAT. . .
Ni ler yang menyebabkan kite suka sangat dengan cerita nih. . 
banyak pengajaran yang kite dapat, 
Kalau kite kan, nak sesuatu yang baru tapi kualitinya tak da. . 
sedangkan barang yang boleh diguna pakai lagi, membazir jer. . 
Berjimat cermatlah kite bersama dengan keluarga Si HAGEMARU nih. . hihihih

Berjimat cermat ler kite. . .hihihihi
JOm saksikan setiap kisah teladan dalam cerita HAGEMARU
Cerita bukan menggajar kite untuk kedekut. .
tetapi mengajar kita untuk berjimat cermat. .
Kalau cerita SI HAGEMARU tu berjimat cermat
Cerita SI "DETEKTIF CONAN" berbeza ler pulak
"DETEKTIF CONAN" wow memang luar biasa
Luar biasa dengan ketelitian dalam melakukan tugas.. 
Nak tengok pujaan kite. . . 

1 2 3 jeng-jeng . . . 


Macam mana . . .
yakin dan bertenaga Si CONAN ni kan..
macam ni ler ciri-ciri yang saya impikan. . hahahahaha. 
Berangan ler pulak. . .wawawawawawawawwawa..

Korunk nak tauk kenapa kite suka sangat dengan Si CONAN nih. .
kite suka cara dia ni dalam mengendalikan tugasan beliau. .
 Kalau ler saya ni macam si CONAN kan best. .

Dalam dunia ni kebanyakan kite suka buat buruk sangka
Cuba ler kite seperti Si Conan nih . . . 
Pakar dalam mengkaji segala masalah . .hahahahhaha
Kalau ler saya macam CONAN
mak oiiii bahagianya. . . . . .
semua masalah dapat selesai ..wawawawawawa. .. . .

Best Kalau kite seperti "DETEKTIF CONAN"
Ok ler kite sampai setakat sini jer yer. . . 
BUBAI . . . .. . .  . . .




 

2 comments:

amirahyusoff said...

Hagemaru tak best .
Detective Conan baru best XD

AQtYno_88 said...

@amirahyusoffTAPI KITE SUKA GAK HAGEMARU . .BAYAK PENGAJARAN YANG KITE DAPAT DARI CITER NIH. . ... BTW TQ. .HIHIIHIHI

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .