Kisah diSebalik Tabir KN6 TUN Tan Cheng LOck




Bermulanya kisah sesudah musim cuti ni..mula ler karang citer dalam belog. .  tentu korunk tak sabar-sabar nak tengok aku hupdate belog aku kan. Memandangkan sekarang aku tak lha free tapi bolelah aku luang sikit masa tuk aku karang sikit. . . 

Firstly, aku nak karang citer disebalik tabir KN6 yang diberi nama Tun Tan cheng Lock, ler seperti tajuk yang terpampang besar kat atas tu.  . Kelip2 lagi tu kalau korunk link gerakan cursor ke tajuk catatan. . hihihihi..

Dalam kelas ni, aku telah pown diBuddykan bersama dengan??? dengan sapa yek. . .kalau tuk PK tuk kumpulan 2 kami bergabung. dalam kumpulan 3 ni kami bergabung lagi dalam kelas KN6, tak lain tak bukan MIss Yati ler empunya nama, dan tidak lupa kepada Miss Diana. Kami digabungkan bertiga...Ko ada..hahahhaha... Dalam kelas ni, berapa orang anak yang perlu kami jaga. Pa kelas nak jaga seorang dua orang anak, kami jaga 42 anak...hahahha..kalau kelas PK nanti aku cita lain pulak ya...

ni ler Buddy I. . . Miss Yatie. .miss Diana tak der
dia kan Chipsmore. .opSs jangan mare yek...
tak nak berbaris dan beratur panjang..kite mencelah yer. . . . . . .. . . .sebelum tu kite tengok dulu gambar yer..dalam tu aku selitkanlah citer. . .

ni pulak tyme meka buat banner
 "TEKNOLOGI UNGGUL PENJANA PRODUKTIVITI NEGARA"
dalam kelas ni, bukan jer belajar dan mengajar.. tapi ada pertandingan juga untuk menguji tahap kepahaman anak-anak. . .hahahaah.. Pertandingan yang dijalankan seperti pertandingan banner, koir, dan keceriaaan kelas. . .Ler gambar diatas tu ler banner yang mereka buat...cantik kan..hihihihihiih.. dalam membuat ni, nak yakinkan anak2 ni mak oii....bukan susah tapi mencabar..tapi semua tu tepis jer yer. Anak2 KN6 ni baik walaupun kadang2 mereka nakal, ler terlampau hyper aktif ler tu..betui tak anak2 KN6. . hahahahhahaha...

Sepanjang dalam kelas ni, semua kami kongsi . Tawa, Tanggis, senyum, marah. . .semua kami satukan menjadi satu. . .huhuhuhuh... Dalam ni aku rasa aku telah banyak bersabar walaupun itu bukan aku..hahhaha...cayalah. . . .bukannya kita mampu menyenangkan hati orang...

ni buddy buat aper.....nak hafal step koir yek. . .
terkantoi suda..hihii



















aku Pulak tolong cari maklumat mengenai banner.  .. .adela tu...
ni Pulak Pembentang kelas kami MIss Florida
mana Patner dia nih. . .nak tengok???
yang pakai baju merah tu la patner tuk bentang banner.  .. si ABG JOE
Masa sebelum pertandingan dijalakani. Memang risau, semua perkara berbaur..semua perkara jadi last minit. . .ya ampun hanya Tuhan jak yang tahu katakan...tapi dalam itu, timbul gak cahaya. dan yang paling best semua kategori kami dapat, tuk Koir tempat pertama, banner Kedua, keceriaan kelas pulak pertama dan keseluruhan pertama. . .MALATOP....itu dia harga dari apa yang kita buat, walaupun kadang2 kami selalu marah dengan gelagat korunk suma. .tapi ok kan...kita nampak hasilnya. . . . . .. ..

mari kite lihat seugala persiapan yang kita buat. . .huhuhuhuhhuhh. ini baru digelar satu team. . .













































ha ni lah serba sedikit sedutan yang ada dalam citer disebalik tabir ni.. yang pasti akan rindu korunk semua. Akhir sekali, terima kasih atas segala sokongan anda semua. ..

Nakal2 berisi korunk ni kan...sebelum tirai berakhir, mai saya sajikan mutiara kata untuk sekadar renungan bersama . .

cinta yang sebenarnya adalah ketika kamu menitikkan air mata dan masih peduli terhadapnya....
cinta yang sebenarnya adalah ketika dia tidak mempedulikanmu dan kamu masih tetap menunggunya dengan setia....
cinta yang sebenarnya adalah ketika dia mulai mencintai orang lain dan kamu masih bisa tersenyum dan berkata "aku turut berbahagia untukmu"

laut yang tenang tidak akan melahirkan nahkoda yang tangguh
ketika badai mulai mendatangimu, bersiaplah dan hadapi, karena itu lah yang akan membuatmu semakin tangguh.



Kegagalan bukanlah hal yang paling buruk...
yang paling buruk adalah Tidak Mencoba ... 

cinta berawal dari mata
mengalir seperti air
berakhir dengan air mata








No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .