tOuching n New Spirit..

Hari ini semalam dan seterusnya, mak oii letihnya.Tapi dalam keadaan keletihan ada juga keseronokannya. Hari ini merupakan  kelas terakhir bersama dengan Kelas PK5 @pun PKRS5. Petang ni ialah subjek akhir tuk modul PKRS, pas habis kelas terus dengan "Merentas Desa". 

Berbalik kepada apa yang berlaku sepanjang Kelas dengan pelatih PK5. Pelatih dalam  kelas ni senang tuk aku dan si Buddy aku handle. Mereka baik2 semua dan apa yang penting ialah mereka mendengar arahan yang positif. Banyak gak perubahan yang dapat saya lihat melalui sikap mereka, ni yang membuatkan kita terharu kerana objektif melalui apa yang kita sampaikan itu sampai. Kadang2 risau lha pulak, tapi ok ler sebab mereka paham dan kesannya dapat kita lihat disini.

Waktu MBK ya jeragan punya lha jatuh tak tertahan air mata aku, mendengar rahmat dari pelatih si Akmal. Ya ku tuan, Patut lha waktu aktivi FUGEL haritu dia tak berbunyi dan fokus mendengar tentang apa yang aku katakan. Paduhalnya dia merasa apa yang aku rasakan juga... huhuhuhu.. Waktu diaa berkongsi rahmat tu aku tak dapat tahan lagi air mata aku mengalir jernih dari kelopak mata aku. Aku tak tertahan kerana aku dapat merasakan apa yang dia rasakan. Bagio yang masih tak kehilangan mereka mungkin tak mengerti tentang apa yang kami rasa. Kalau diikutkan aku, aku akan menitiskan air mata kalau aku tengok dia, tapi aku kerna cover...yang penting kita kerna tabahkan diri.

Untuk kumpulan dua ni. . aku rasa aku macam da berubah lha.. aku rasalah, tapi aku tak tahu orang perasan ataupun tidak. hahahhaha. . TApi semua tu tak penting, yang penting adalah aku peramah dengan semua orang.

Ni lagi aku nak kongsi, aku rasa gembira sesangat sewaktu PPSB haritu, aku tak sangka yang aku kumpulan pelatih aku ni mendapat tempat dalam persembahan, aku rasa berbaloi la aku letih dalam mengharungi cabaran bersama dengan perlatih aku. Apa yang penting bagi aku sekarang ialah semangat mereka. Semangat mereka dalah semangat aku juga.. hahahahah.. Betul kan. Ternyata berbaklat juga aku ni yer.. dapat gak aku handle benda macam tu.. huhuhuh.. terharunya dengan situasi itu..

Tak lama lagi ialah kelas KN, aku PHOBIA but aku akan sahut cabaran, apa yang nak terjadi tu belakng punya cerita. yang penting kita enjoy dengan suasana yang bakal akan berlaku.... TEPUK2 SEMANGAT....hahahahahhahahahahahahahhahaha. Yang penting kita enjoy...

Catatan 1200 pm.

No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .