::MODE:: duty membawa berkat. . . .. .

Ni kumpulan kedua aku dalam program. Baru jadi kapten. hahahhaha.. Hari ni aku duty lagi pada hari ahad, nasib baiklah ada shift. Kalau kan diikutkan hari ni ya ampun best nya. Duty untuk makan dan tak perlu pikir banyak- banyak. apa yang penting adalah makan. 

Berkaitan dengan makanan pula. Ko orang nak tahu ker?????? benar nakak tahu. . Ler tak per, aku akan kasi tahu  punya. . huhhuhu... mai sini aku critakan.

1) KFC
2) SUSSI
3) COKLAT CHEESE CAKE
4) KEROPOK dan yang lain tak payah crita nanti satu novel pulak critanya. .. hahahhahahahahah
Hari ni agak panas, bepeluh-peluh si LAHAI, ala lala keciannya. rasa dah kenyang madahnya diet tapi habis yang dikebasnya. hahahahahah lucu nya. Berbalik dengan pagi tadi. Ya tuan aku merepak, kawan sepasukan ada yang awal nya tuurun. Nyala kamaek terharu. Touching nar eh..hahahahha..

for duty.. sik sbar jak asa ya.. cepat gik jam berputar... cepat.......


Catatan 26/6/2011
0440 pm.

No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .