Hari Letih taPi best. . . Kita enjoy...

YahOo. . hari ni dah gaji....so enjoy.... malam ni atui aku nervous, persembahan budak aku pertama. Haraplah mereka buat yag terbaik tuk ni nanti. Harap semua yang aku bayangkan menjadi kenyataan. Malam ni kan Malam penghayatan sastera dan budaya. 

Malam ni malam perttama PPSB setelah kursus haritu.. mula2 ni yang ampun kelam kabut jadinya, maklumlah deliver yang pertama. Aku macam lari konteks, tapi aku tak kisah, yang penting aku dah buat kan. Apa yang penting adalah semangat pelatih, aku kerna bangkitkan semangat pelatih aku. Aku ni umpama aura katakan. Kemenangan bukan ukuran. Tapi semangat itu amat penting.

Persembahan charlie aku rasa ok, itupun  kalau mereka menyelami ape yang mereka lakukan. Aku tak dapat dengar apa yang mereka lakukan tu, aku rasa menyelami tapi mereka, ya ampun mereka tak serius..... Kalau lah kalau kan

lelak aku naip ... k nangka tuk ajak..hahhaahh


catatan 0609 pm

No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .