Cinta Kura-Kura

 
Salam Blogger. . 
Entry yang leput agak lame tak digilap isi kandungannya. .
mane tak line kat rumah panjang tu pantas lembap katanya

Cakap kabur2, jadi kabur ler..
Gantung tinggi2, maka tinggi ler..
hahhahahahahahahhahahaah. .. . .

Berkaitan dengan Cinta Kura-Kura, Korunk nak tauk sapa??
hah itu ler yang kite nak cerita dalam perkenalan satu tahun. .
menyemaikan perasaan cinta dan kasih sayang meluah2.
bab perasaan sayang dan cinta ni mak oii
tak terkata. .
tapi kan kite tetap cintakannya dan menyayanginya jugak. .
Korunk nak tau ker. . 
mai sini kite tunjukkan.  .
*
*
*
*
*
*
*

ha. . ni ler cinta kite, setahun lamenya. .
dari kecil sekarang dah besar..
3 kali tu tukar Rumah. . ihihiihihihihh..


ni ler rumah baru die. . 
macam pulau kan kelas gitu. . .
k ler sampai sini saje yer. .. .
Cinta Si kura-Kura.

 

1 comment:

AQtYno_88 said...

cinta kura2..jom masuk dan kumen.

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .