Selamat Ulang Tahun Sayang



Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu
Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa
Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita
Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu
Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan
Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu

Selamat Hari Jadi
Selamat Hari Jadi 
Selamat Hari Jadi Tyno. . .. .
Selamat Hari Jadi

Menyanyi untuk diri sendiri...wawawawawa
hahhahahahah...umur dah meningkat tu. ..
Tak per kan sal jiwa masih muda. . . .
hihihihi... nak kejar aper tahun ni yer???????? Korunk rase per???
kalo korunk tauw.. meh teka.....hihihihihihihihihihihihihihihih..


 

1 comment:

AQtYno_88 said...

Setiap luahan dari hari diri sendiri paling penting.. dalam dugaan tersemai kasih sayang, dalam kasih sayang timbul kebahagian yang amat berharga. . luv u tyno...hapy n smile owez.....jadikan setiap yang beputing beliung pembekal kepada semangat yang tak pernah luntur..

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .