::Sahutan yang tak keruan::

Hari ini, Semalam dan hari-hari yang sebelumnya adalah hari yang mencabar fizikal dimana kadang2 kita tak menyedari siapa diri kita dan apa yang telah kuta mungkir dalam diri kita..

Setiap kesedaran yang timbul umpama letusan gunung berapi dan juga umpama tsunami yang melanda dalam diri. Aku pun tak paham kenapa aku tak mengenali siapa aku yang sebenarnya. Dan perasaan ini membuntukan permikitrang aku dikala aku sedang berseloka di dalam hati.

Adeh, pembelajaran ini juga membuatkan segala yang ada dalam diri aku terbongkar, dan diri aku yang sebenarnya terdedah dan kepada orang dan orang lain lebih mengenali aku. Adehs ekarang imej telah menghantui aku, dan aku terjebak ke dalam imej yang aku sendiri tak mpasti samada nya baik ataupun tidak.. NO RIGHT NO WRONG but semuanya adalah betul.

Oklah setakat ini sahaja, aku dah malas nak ceritakan ini tergantung dang segala yang terbuku dalam hati aku, aku saja yang tahu.. Yang selebihnya, biarkan masa menguasainya..BUBAI..

catatan 0738 pm

No comments:

Post a Comment

Jom Bubuh Komen Korunk Kat SINI. . .